bellicon® batutų nauda sveikatai


 

Išlik aktyvus ir sveikas

Šokinėjant ar spyruokliuojant ant batuto, suaktyvinamas kiekvienas kūno raumuo, o ypač tiesinantys stuburo raumenys. Tuo pačiu metu švelniai, be didelės apkrovos,  treniruojamas raumenynas, raiščiai ir sąnariai. Dirba ne tik raumenys, bet ir širdies ir kraujagyslių sistema, suaktyvinama limfotaka, todėl visas kūnas teigiamai veikiamas įvairiais lygmenim. bellicon® batutas labai tinka nugarai, suaktyvina medžiagų apykaitą, padeda numesti svorio, padidina lankstumą, suaktyvina smegenų veiklą.

Judant aukštyn (besvorės fazės metu), kūnas visiškai atsipalaiduoja, o judant žemyn (sulėtėjant ir atsiremiant į kilimėlį), visi raumenys vėl įsitempia, dėl to apkrova yra nuosaiki.

Nugaros stiprinimas

Vokietijoje gaminamas batutas bellicon® nuo kitų skiriasi savo technologija. Vietoje metalinių spyruoklių, jam panaudoti patentuoti sutankintos gumos žiedai, o kilimėlis yra tamprus. Dėl šių technologinių naujovių, nusileidimas ant batuto yra gilus ir tolygus, jis visiškai neapkrauna nugaros apačios, sąnarių ir raiščių. Dėl labai efektyvios, bet švelnios mankštos bei patvirtinto poveikio nugaros raumenims, stuburui ir tarpslanksteliniams diskams, iniciatyva “Kampanija už sveikesnę nugarą” (AGR, Aktion Gesunder Rücken) apdovanojo bellicon® batutus savo patvirtinamuoju antspaudu. Jis suteikiamas tik tuomet, kai gaminys atitinka griežtus reikalavimus, kuriuos sudarė neprikausoma medicinos bei terapijos ekspertų grupė, kurią sudaro dviejų kompetetingų profesionalių medicinos asociacijų: Federal Association of German Back Schools (BdR) e.V. ir the Association Forum Healthy Back e.V. – Better living nariai. Tik griežtai patikrinti gaminiai gauna AGR patvirtinamąjį antspaudą.

Dauguma nugaros negalavimų kyla dėl laikysenos problemų ir nepakankamo fizinio aktyvumo. Priežastis - neišvystyti pilvo ir nugaros raumenys. Mankšta ant bellicon® batuto gali aktyviai padėti išvengti nugaros problemų ir skausmo.

Kūno judesiai aukštyn-žemyn ant tampraus kilimėlio verčia raumenis nuolat įsitempti ir atsipalaiduoti. Tai stiprina raumenis, o traukos jėgos pasikeitimas juos atlaisvina ir atpalaiduoja. Be to, vidiniai raumenys yra stiprinami žmogui to net nepastebint. Mankšta ant bellicon® batuto teigiamai veikia ir tarpslankstelinius diskus. Švelnus stūmimas ir traukimas spyruokliuojant užtikrina, kad tarpslanksteliniai diskai būtų gerai aprūpinami skysčiais ir būtų pajėgesni veikti kaip buferiai.

Imuninės sistemos palaikymas

Šokinėjimas ar spyruokliavimas ant batuto mankština kiekvieną kūno ląstelę, kurios suaktyvina širdies ir kraujagyslių sistemą, skatina limfos tekėjimą, o tai teigiamai veikia imuninę sistemą. Senstant širdies ir kraujagyslių sistemos procesai silpsta. Tačiau jie gali būti vėl pagreitinti spyruokliuojant ant batuto. Mankšta padeda nugalėti svetimus patogeninius mikroorganizmus, išvalyti organizmą. Praktinis patarimas: kai jaučiate pirmuosius peršalimo simptomus, pašokinėkite ant batuto po 1-2 min kas kelias valandas.

Svorio mažinimas ir išlaikymas

Kitaip, negu įprastoje treniruotėje, šokinėjant suaktyvinama kiekvienos kūno ląstelės medžiagų apykaita, o ne tik tam tikra raumenų grupė. Dėl to geriau pasisavinamas deguonis neperkraunant atskirų raumenų bei širdies ir kraujagyslių sistemos. Tyrimai parodo, kad 10 minučių tokios rytinės mankštos pakanka, kad medžiagų apykaita būtų suaktyvinta visai dienai. Tai reiškia, kad nieko nepakeitę sudeginsite daugiau kalorijų ir mankštindamiesi, ir ilsėdamiesi.

Natūralus kraujo spaudimo reguliavimas

Nuolatinė nuosaiki kardio mankšta gali greitai sumažinti kraujo spaudimą ir efektyviai papildyti vaistų poveikį arba juos pakeisti. Šokinėjimas ant batuto mažina stresą, padeda atsipalaiduoti.

Kaip sportuoti nekenkiant sau?

Bėgimas kietu paviršiumi kenkia sąnariams, raiščiams ir nugarai.  Šokinėjimas ant batuto yra saugi ir sveika alternatyva. Schemoje aiškiai matyti harmoningas šokinėjimo poveikis kūnui. Kitaip nei batuto su plieninėm spyruoklėm ar bėgimo kietu paviršiumi kreivės, šokinėjimo ant bellicon® kreivė nerodo visiškai jokio smūgio ar apkrovos sąnariams ir raiščiams. 

Tokia mankšta yra labai švelni, nes raiščiai ir sąnariai mankštinasi be perkrovos, švelniai suaktyvėja medžiagų apykaita ir cirkuliacija. Skaitykite daugiau