Svarbiausia, kas galvoje

Terapijos metu dirbate su tuo, apie ką galvote

Taip jau yra, kad vienu metu galime galvoti tik vieną mintį. Kad terapija būtų veiksminga, svarbu jos metu sutelkti ir išlaikyti dėmesį į nerimą keliančią problemą, situaciją ar mintį.

Pirmiausia žmogus įsivardija nerimą keliantį jausmą, mintį ar įvykį.

10 balų skalėje nusako stiprumą. Tai daroma tam, kad terapijos eigoje būtų galima sekti, kaip ji veikia ir ar reikia ką nors keisti. Be to, kartais po terapijos žmogus sunkiai beprisimena, kokio sudėtingumo buvo situacija.

Pirštų galais tam tikra seka asmuo stuksena reikiamus meridianų taškus ant veido ir kūno. Paprastai vienai minčiai nuraminti užtenka keletos minučių.

Po terapijos žmonės dažnai sako, kad nebepajėgia galvoti anksčiau nerimą kėlusia tema. Tačiau tai neįmanoma, kaip ir neįmanoma sakyti "aš negalvoju apie dramblį" ir tuo metu apie jį negalvoti. Taip atrodo todėl, kad anksčiau ši mintis žmogui kėlė stiprius nemalonius jausmus, o po terapijos šio "balasto" neliko. Susidaro įspūdis, jog mintis "nesigalvoja".

Pabaigus su viena mintimi, galima eiti prie kitos.

Mus neraminančios mintys - kaip krūvelė nuotraukų: nuėmei viršutinę, tuomet pamatai, kas yra kitoje. Kol viršuje gulėjo pirmoji nuotrauka, po ja esanti nekėlė jokių emocijų. Atlikus terapijos seką su sunkiausia, vyraujančia problema, išlenda kitos. Taip vieną po kitos galime nuraminti didžiausius rūpesčius, tuomet mažieji jau nebeatrodys tokie sunkūs, nes nuraminę didžiausius rūpesčius savo kantrybės stiklinę gerokai ištuštinsime.