Skirkite laiko atsipalaidavimui

                   

Laikas sau

Siekiant geros fizinės būklės svarbu ne tik judėti, bet ir skirti laiką nusiraminimui ir atsipalaidavimui. Miegas ir atsipalaidavimas yra mūsų pagrindinės nusiraminimo priemonės. Bet, ką daryti, kai reikia greito efekto? Spyruokliavimas ant bellicon® labai greitai sugrąžina džiugesį, nes į kraują išsiskiria laimės hormonai - endorfinai.

Harvardo medicinos akademijos pranešime sakoma: "Reguliari aerobinė mankšta puikiai veikia kūną, medžiagų apykaitą, šildį ir dvasią. Ji turi unikalią galią pralinksminti ir atpalaiduoti, stimuliuoti ir nuraminti, mažinti depresiją ir išsklaidyti stresą".

Apšilimas

Žmogaus kūnas nepajėgus atskleisti savo potencialo per keletą sekundžių. Kiekvienas profesionalus sportinikas žino, kad kūną reikia paruošti veiksmui. Švelnus apšilimas ant bellicon® unikalus tuo, kad ne tik atpalaiduoja raumenis, sąnarius ir raiščius, bet ir sutepa slankstelius bei tarpslankstelinius diskus. Didelę mankšos ant bellicon® dalį sudaro rankų ir kojų judesiai priešingomis kryptimis, korpuso pasukimai. Taip pratempiate bei sustiprinate pagrindinius kūno raumenis, paruošdami juos intensyviai apkrovai.

 

 

 

Atsipalaidavimas po treniruotės

Kai baigta, tai baigta? Ne visai... Po treniruotės labai svarbus teisingas atsipalaidavimas ir raumenų ištempimas. Mankšta padidina kūno deguonies, maistinių medžiagų ir cukraus poreikį. Amerikos širdies asociacija perspėja, kad staigus mankštos nutraukimas gali sukelti pavojingą staigų kraujo spaudimo sumažėjimą ir mėšlungį. Taip pat tai sukelia įtampą širdies ir kraujagyslių sistemai.

Keletas minučių sveiko spyruokliavimo ant bellicon® padeda sureguliuoti medžiagų apykaitą ir švelniai pereiti prie kitokios veiklos. Be to, dėl tokios nuosaikios apkrovos masažuojami raumenys atsipalaiduoja, o sąnariai gerai sutepami.

Visos treniruotės sėkmė priklauso nuo to, ar teisingai ją užbaigėte. Būtina atsipalaiduoti ir atkurti pusiausvytą, kad kitą kartą būtumėt pajėgūs sutelkti jėgas naujai treniruotei.

 

 

 

Palikite darbų rūpesčius

Kartais po sunkios darbo dienos namuose jaučiamės, kaip grįžę iš kitos planetos. Ne veltui NASA pripažino spyruokliavimą geriausia astronautų reabilitacijos forma po ilgos misijos kosmose. Tai tinka ir mums.

Keletas minučių ant batuto sugrąžins minčių pusiausvyrą, atpalaiduos ir nuramins. Spyruokliavimas atpalaiduoja įtemptus, pervargusius raumenis ir paskatina kraujotaką tuose, kurių visiškai nenaudojote. Endorfinai natūraliai nuramina smegenų veklą. Vien paprastas dėmesio nukreipimas į lengvą fizinę veiklą ištirpdys įtampą ir išvalys smegenis.

 

Mikro relaksacija

Atsipalaidavimas yra kiekvieno šuoliuko dalis. Kaskart kūnui pakilus nuo šokinėjimo pagrindo, jūs patiriate nesvarumo momentą. Nors tai gali neatrodyti svarbu, bet jūsų kūnui tai labai naudinga. Per akimirką, stuburo slanksteliai atsipalaiduoja, atsiskiria ir absorbuoja tepamąjį skystį. Limfotakos sistema suaktyvinama, nes su kiekvienu šuoliuku limfos skytis pastumiamas link limfmazgių, kur yra išvalomas.

Limfotakos sistema atsakinga už keletą tarpusavyje susijusių funkcijų:

• Pašalina iš audinių susikaupusius skysčius

• Absorbuoja ir perneša iš virškinimo sistemos riebiąsis rūgštis ir riebalus

• Perneša į ir iš limfmazgių baltuosius kraujo kūnelius

 

Daugiau treniruočių ant bellicon®