Pagalba lankstumo didinimui

 

 

Ne tik sportininkams svarbu lavinti lankstumą. Kiekvienas turi pajėgti pasitempti iki spintos viršaus ar pasilenkti užsirišti batus. Didesnė judesio amplitudė pagerins gyvenimo kokybę.

Švelnus apšilimas ant bellicon® batuto ne tik atpalaiduoja raumenis, sąnarius, kremzles ir raiščius, bet ir sutepa diskus bei slankstelius. Kadangi daugumos pratimų ant bellicon® batuto metu rankos ir kojos juda priešingomis kryptimis ar sukamas liemuo, jūs tempiate ir stiprinate visus pagrindinus nuo viršutinių pilvo iki krūtinės raumenis.

Jei užsiimate joga, ar daug jūsų mankštos elementų skirti tempimui, pamėginkite prieš tai 20 min. pašokinėti ant bellicon® batuto. Nepatikėsite, kokią teigiamą įtaką tai padaro. Švelnus šiuoliukų ciklas atpalaiduoja raumenis, sąnarius, jungiamuosius audinius padidindamas jų elastingumą ir sumažindamas pažeidimų tikimybę. Ši efektyvi širdies ir kraujagyslių sistemos treniruotė puikiai papildo tempimo pratimus, padidindama lankstumą ir jėgą. Sustingę, skaudantys raumenys švelniai išmasažuojami iš vidaus, nes šuoliuko metu kūnui kylant į viršų  visi raumenys atsipalaiduoja, o susileičiant su pagrindu, vėl įsitempia.

 

 

 

 

purBounce pusiausvyros, tempimo ir kardio treniruotė                                              pilates mankša ant bellicon®

                                       

Daugiau treniruočių ant bellicon®