Padidink galią su bellicon® batutu

 

Jei jūs - profesionalus sportininkas, ar tiesiog stiprus ir energingas žmogus, kasdien liejantis prakaitą sporto salėje ir tikintis, kad tai vienintelis tikras ir efektyvus raumenų auginimo ir galios didinimo būdas, privalote tai perskaityti.  Pakaks 3 minučių dėmesio!

Kaip manote, kodėl Fomulės-1 lenktynininkai po varžybų būna netekę kelių kilogramų svorio? Jie niekaip negalėjo mankštintis sėdėdami kompaktiškoje bolido kabinoje. Vienintelis jų fizinis veiksmas - sukioti vairą. Neturėtų būti sunku, tai kodėl jie taip pavargsta?

Rungtynių metu jie nuolat greitėja ir stabdo, tad juos nuolat veikia pagreitėjimo ir stabdymo jėgos. Nuolatinės apkrovos yra pagrindinė svorio netekimo priežastis.

Bet kurio fizinio pratimo, kurį atliekate sporto salėje bendras vardiklis - pasipriešinimas traukos jėgai. Einšteinas yra pasakęs, kad kūno ląstelės neskiria poveikio, kurį joms daro traukos, pagreitėjimo ir stabdymo jėgos. Bet kuriame medicinos vadovėlyje rasite parašyta, kad kūno ląstelės automatiškai prisitaiko prie pakitusios aplinkos, tad jos privalo būti stipresnės, kad atlaikytų padidėjusias apkrovas. Nuolat mankštinami stiprėja kiekviena ląstelė, kiekvienas raumuo.

Taigi, jei sugebėtume visas tris jėgas priversti veikti viena kryptimi, turėtume unikalų treniruoklį, kurio poveikis apimtų kiekvieną kūno raumenį, organą ir ląstelę. bellicon® batutas yra būtent tai, ko mums reikia. Paprasčiausiai šokinėjant ant batuto mūsų organizmą vertikalia kryptimi veikia visos trys jėgos: traukos, pagreitėjimo ir stabdymo. Jos apkrauna kiekvieną ląstelę, kiekvieną raumenį. Jūs, kaip tas F-1 pilotas, lyg ir nieko ypatingo nedarote, bet pasyvi apkrova verčia kūną stiprėti. Kuo aukštesnis šuoliukas - tuo didesnė apkrova. Tai tolygu svarmenų svorio didinimui įprastos treniruotės metu. Apkrova gali padidėti iki 400%. Skirtumas tik tas, kad vienu metu dirba visi kūno raumenys, o ne atskiras raumuo ar raumenų grupė, todėl treniruotei nereikia skirti valandos ar daugiau.

O dabar įsivaizduokite, kaip būtų apkrautas kūnas, jei prie aukščiau aprašytos pasyvios apkrovos  - paprasto šokinėjimo, pridėtume jums įprastus raumenų pratimus. Pažiūrėkite nuo 13 minutės, kad įsivaizduotumėt, kaip tai gali atrodyti.

Raumenų stiprinimas ir auginimas

Patentuotos, itin elastingos gumos veikia išvien su traukos, pagreitėjimo ir stabdymo jėgomis. Su kiekvienu šuoliuku ant bellicon® batuto patiriate visą apkrovų diapazoną: nuo nesvarumo iki net keturis kartus didesnės, nei įprasta G jėgos. Jūsų raumenys į apkrovą reaguoja atitinkamai susitraukdami ir atsipalaiduodami. Taip jie stiprėja natūraliai ir efektyviai. Kadangi į veiksmą įsitraukia visi 638 raumenys, nei vienas kūno kampelis neišvengia sveiko, stiprinančio poveikio.

Teksaso aerobikos institutas savo treniruočių bazėje atliko tyrimą. Jie įtraukė batutus į treniruočių ratu programą. Atlikus pratimų kompleksą ant kiekvieno treniruoklio, žmogus 20 sekundžių spyruokliuodavo ant batuto. Po bandomojo laikotarpio pamatavus eksperimente dalyvavusių žmonių raumenų jėgą, ji buvo 25% didesnė, nei treniruotėse be batutų.

Kadangi bellicon® batuto gumos ir elastingas pagrindas užtikrina nuosaikų pasipriešinimą, viso kūno treniruotė ant bellicon® mažiau veikia sąnarius, nei bet koks kitas batutas. Jūs ne tik pajusite skirtumą, bet ir pamatysite rezultatus.

Centrinės kūno dalies stiprinimas

Per kūno centrą: pilvo, dubens, klubų ir nugaros raumenis,- varomoji jėga stabilizuojama ir perduodama į galūnes. Todėl šių raumenų grupių tvirtumas labai svarbus sportininkams, šokėjams, kovos menų atstovams ir visiems, kurių darbas priklauso nuo fizinio meistriškumo. Tačiau net ir nebūdami atletais, mes visi pasikliauname jų stiprumu.

Jei centrinė kūno dalis silpna, net paprasčiausi, kasdieniai veiksmai gali išsekinti. Nukenčia laikysena, o ilgainiui apatinė nugaros dalis tampa neatspari pažeidimams, ją gali pradėti skaudėti.

bellicon® ypač tinka centrinės kūno dalies treniruotėms. Kad šokinėdami išlaikytumėte kūno stabilumą, automatiškai pajungiate pilvo preso, šonų, nugaros raumenis. Dėl to visi jie stiprėja. Tuo pačiu metu visas kūnas gauna aerobinę apkrovą.

                

 

Suaktyvink medžiagų apykaitą

Manote, kad kalorijų deginimas miegant, valgant ar siunčiant SMS žinutes skamba per gerai, kad būtų tiesa? Ne, jei mankštinatės ant bellicon®.

Treniruotės ant bellicon® laikas gali skirtis nuo 10 iki 40 minučių, tačiau jos pasekoj pagreitėjusi medžiagų apykaita išlieka iki 24 valandų. Nesvarbu, ką darytumėte šiuo laikotarpiu po treniruotės, kūnas tiesiog greičiau skaido cukrų ir riebalus, perdirba deguonį ir augina raumenis. Štai kodėl svarbu ant bellicon®  mankštintis kasdien, net jei tam skirumėte tik kelias minutes. Trumpas pasišokinėjimas ant batuto tarp susirinkimų ar žiūrint televizorių suteikia kūnui neįtikėtiną naudą.

Puiki naujiena kalorijų skaičiuotojams, nes spyruokliavimas ar šokinėjimas skaičius pakreipia jūsų naudai. Jei sveriate 75 kg, tai lengvai bėgant ristele 30 minučių sudegintumėte 175 kalorijas. Toks pats bėgimas ant bellicon® padeda sudeginti 205 kalorijas. Ir pats užsiėmimas žymiai smagesnis.

Spyruokliavimas ar šokinėjimas, ne tik paskatina medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą. Tai viso kūno treniruotė, kuri stiprina širdį, plačius bei tonizuoja raumenis.

Šuoliukų treniruotė be perkrovų raiščiams ir sąnariams

               

 

Pliometrija ar šuoliukų treniruotė gali gerokai pagerinti jūsų sportinius rezultatus. Tai tokie pratimai, kurie atliekami greitai, tačiau iš įtempto raumens būsenos, t.y. iš statinės padėties (pašokimai iš atsispaudimo padėties, įvairūs šuoliukai ir t.t.) ir stiprina sporgstamąją galią. Pirmieji šiuos pratimus pradėjo naudoti olimpiniai atletai, tačiau netrukus prisijungė ir visi kiti. Pliometrinius pratimus rekomenduoja Amerikos sporto taryba ir Didžiosios Britanijos jėgos ir vystymo asociacija. Be to, tai gera reabilitacijos po sužeidimų forma, jei jums reikia grįžti į fizinių jėgų reikalaujantį darbą. Intensyvios sprogstamosios  jėgos sustiprina galią, koordinaciją ir reakcijos greitį. Šokinėjant ant bellicon® pasieksite pliometrinės mankštos rezultatus, tačiau dėl itin tamprių gumų ir elastingo pagrindo, išvengsite apkrovų sąnariams ir raiščiams.

 

 

Pliometrinės makštos pavyzdžius ant batuto pamatysite žemiau įrašo 13:50 min. ir 15:30 min.:

                                                         

Teigiamos neigiamos apkrovos pusės

             

Kas nenorėtų gauti naudos iš ekscentrinės (neigiamos) ir koncentrinės (teigiamos) apkrovos? Gal net nežinojote, ko netenkate. Neigiama apkrova jaučiama, kai raumenys dėl įtampos ilgėja (kaip leidžiant štangą žemyn). Rankų su štanga lenkimas keliant ją auštyn yra teigiama apkrova, kurios metu raumenys apkraunami trumpėdami. 

Ekscentrinė pratimo dalis reikalauja mažiau energijos nei koncentrinė. Dėl to galite išlaikyti 40% sunkesnį svorį, nei pakelti. Padidėjęs tempimas ne tik efektyviau stiprina raumenis, bet ir mažiau juos vargina. Pagreitėjusi medžiagų apykaita suteikia energijos, kuri išlieka valandų valandas po treniruotės.

Ant  bellicon®  šuoliukas aukštyn yra teigiama apkrova. Leidžiantis žemyn raumenys apkraunami neigiamai. Toks jėgų pasiskirstymas veikia jūsų raumenis tik pozityviai, jų nealina, be to išvengiate su perkrovomis susijusių pažeidimų ir greičiau atstatote jau esamus.

Daugiau treniruočių ant bellicon®